I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Saturday, April 23, 2011

saat - saat terakhir..

Assalamualaikum..
Morning all blogger..

Kerajinan lak eyra ari ni pagi - pagi nak buat entry...
sambil-sambil berfacebooking eyra pun buat la entry..
sarapan da..minum da..hahaha...

semalam eyra dapat tdo dengan banyak..
sampai bermimpi bukan-bukan...
banyak yang mimpi bukan-bukan..
haish!
mungkin sebab banyak pikir kot..
terlalu banyak berfikir itu yang jadi macam ni..
lagipun semalam eyra bersukan dengan En Mikail, Durra & Fik..
kami bermain badminton sampai lebam..seronok sangat...
Fik & Durra...pasangan bahagia budak dua ni..
hahaha..kelakar..but happy dapat hangout dengan dorang ni...
menghabiskan masa dengan dorang ni before nak habis study nih...
hopefully, dorang dua ni happy together sampai bila-bila..


almost 2 weeks lagi badan ni berada di tapak penang ni...
lepas ni entah jejak atau tidak...
dah mula rasa sedih...nak tinggal kawan-kawan yang sentiasa ada dengan kita waktu susah & senang...
Malisha Nabila..Afifah..Mysarah..Nazifah..Ayu Farhana..Apad..Ewan..Ecah..Enab..
and pada musuh eyra..yang selalu gaduh dgn eyra..tapi dia yang paling eyra sayang..Mohd Soiful Anuar a.k.a  En Mikail.


Semoga persahabatan ni akan kekal sampai bila-bila...
walau pun selepas ini kita semua akn pulang ke negeri masing-masing..
tapi hati tetap dekat..
minta maaf andai diri ni banyak buat korang semua terasa hati..
halal kan makan & minum sewaktu kita semua bersama...
yang penting..dari persahabatan ini timbul perasaan sayang pada korang semua..

:)


Love,
Eyra Hamzah





0 comments:

Post a Comment