I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Friday, March 11, 2011

Dah Potong Rambut..hensem...:)

it's so long tak buat entry...btw, korang eyra busy skit...hahaha..cari nahas kata orang...sibuk la nk berniaga kt USM ni...now, eyra dh buat garage sales yg kedua untuk KArnival Anak-anak Muda...yang first ari tu Karnival Saujana utk 3ari..Alhamdullilah..pulangan yang baik dari yang dijangka...


Sebenarnye entry kali ni eyra nk buat pasal En Mikhail..En Mikhail dah potong rambut...seyes eyra suka..kemas je tengok...hehehe...eyra publish skit pic rambut En Mikhail eh..hehehe...:)



hensem tak??kekeke..:)
senyum la skit der...lu dah hensem...:)

0 comments:

Post a Comment