I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Monday, March 21, 2011

Happy birthday Adriana Huda

Entry kali ni khas utk budak kecik ni...dah besar rupanye..dah 8tahun dah..eyra jaga dia dari dalam wad lagi..lepas mummy dia bersalinkan dia..

Nama dia Adriana Huda Binti Ahmad Haniff..panggil kakak atau nana..nana ni anak pada a.long eyra..so, cucu pertama utk papa and mama..memang cucu kesayangan la..nana budak bijak..umur 6thn dah pandai darab dah..dari kecik lagi suka belajar...hehehe..eyra memang sayang nana..Anak Acu la katakan...kekeke...:)



"Happy Birthday Adriana Huda...Jadi Budak yang baik & solehah..."

0 comments:

Post a Comment