I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Wednesday, January 5, 2011

Learn something..



waah..dah isya' pun..ari ni kelas aku best..!aku dapat sikit motivation dari lecturer aku..bukan senang nak dapat sume tu..kadang-kadang kita pun tak de buat motivation pada diri sendiri..syukur n berterima kasih pada DR Ilias..you great,Dr..!ini bermakna ada org yang masih sayang pada kita dan nak kita jadi yang terbaik dunia dan akhirat..sebab kita ada tanggungjawab pada diri kita, ibu bapa, orang yang mengajar kita, sekitar alam ini...Oleh itu, aku pun terpikir la untuk diri aku..kalau entry sebelum ni aku ada cakap yang aku nak bagitahu korang apa azam aku..but, dah 5th jan pun ari ni..aku still tak 'entry' kan lagi azam aku..mmm..bukan azam la..tapi, sedikit sebanyak yang aku nak buat tahun ni..perubahan pada diri aku..yang aku pun dah 26tahun umur aku..

  • aku nak abis kan degree aku...insyaAllah bln 5 ni aku abis study..kalau ada rezeki aku nak sambung master..tapi, mungkin secara partime je kot...
  • kalau aku tak sambung master, moga2 aku dapat kerja yang bagus..gaji yang bagus...boleh sambung bayar baby blue, hutang2 sume dan segala bagai...
  • kewangan...aku nak ada simpanan untuk masa depan...sekarang pun aku dah mula buat benda-benda yang boleh mendatangkan sedikit duit...
  • relationship..hahaha...penting jugak...!akan buat yang terbaik...tak mo sedih - sedih dah...
  • tak nak susah kan mama n & papa lagi..oleh itu, mahukan kerja yang bagus...supaya tidak ada lagi SOS...kekee..:)
  • Diri sendiri...menjaga diri sendiri supaya sihat takde sakit2 da...menurunkan berat badan..seperti dl..49kg..muka tak de parut jerawat..hahaha...
  • supaya tahun ni lebih banyak mendekatkan diri ini pada-Nya...

moga-moga apa yang aku harapkan akan tercapai pada tahun ni..kita perlu ada target..klu ada target baru la kita akan buat berusaha bersungguh-sungguh untuk mencapai apa yang kita harapkan & mahukan...

"If you want to be somebody,
if you want go somewhere, 
you better wake up & pay attention..."


love,
eyra hamzah

0 comments:

Post a Comment