I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Friday, January 28, 2011

"No Women No Cry"

menangis kerana lelaki..
bodoh bkn??

tp itu la pompuan..
hati yg lembut..semua akn terguris..
sekasar2 mana pn pompuan tu..airmata akn mengalir juga..

"No Women No Cry"


p/s : Ajie..aku cuba jadi kuat tapi aku tak mampu..
ak phm perasaan mu...btw, thnx ajie..ak syg mu..:)


bye..!

2 comments:

Unknown

ada satu kata2 dr petikan cerita hindustan (golmaal return) -dlm kejayaan seorg lelaki, pasti ada seorg wanita d sebaliknya, manakala lelaki yg xberjaya, pasti ada byk wanita d sebaliknya..jd, kita kena tabah utk manjadi ssorg wanita yg baik itu:)

Eyra Hamzah

thnx dear...:)

Post a Comment