I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Friday, December 31, 2010

:: Bye - bye 2010 ::


tarikh: 31 Disember 2010

hai korg..
tggl bape jam je lg kita nk ke arah thn baru..
OMG..!!
cepat btl masa berlalu..pejam celik pejam celik kita nk ke thn 2011..so, azam yg korg thn 2010 tercapai ke blum..kekeke..bila soalan tu aku tny kt korg..aku sndr pun nk tny pada diri aku..dan sebenarnye aku pn xth samada azam aku sudah tercapai ke blum..

adeh..!lemah btl kn..umur dh 25thn..then esk dh 26thn..xpe la..aku rs for next year aku kena ada azam..hahaha..itu satu perubahan kan?malam ni aku pikirkan azam tu..then aku akn citer kt korg..

Utk thn 2010, byk benda yg jadi dlm hidup aku..waah..nk citer tu byk sgt..but, alhamdullillah..aku syukur sgt..aku dpt face sume ni dgn tabah..sume org tgk aku mcm ni..happy-happy je..bila jumpa blh lg senyum n gelak2..tp..dlm kepala aku ni byk benda yg aku pikir..pada aku, apa yg jadi akan aku jdkn pengajaran utk masa depan supaya aku blh lg kuat! yes..kuat eyra..kena kuat eyra...

mm...td aku belek2 external yg papa beli nih..kekee...tgk la pic yg byk aku simpan..so, most pic dlm external adalah pada thn 2010..sedikit sebanyak ia adalah kenangan 2010...


Mereka...org - org yg sentiasa ada dgn aku bila aku susah dan senang di USM ni...Syukur sgt dpt kenal mereka ni...aku hargai kehadiran mereka ni...akan aku simpan semua kenangan dengan mereka ini...Lepas ni bila lagi dapat jumpa kn?? korg adalah kenangan utk k.eyra...Syg korg!!

 :: ayu & ewan ::

p/s : apad jgn terasa eh..xde pic apad..kekeke...
 :: Afifah & Ayu ::
:: Nabila & Mie ::

Wedding....owh tidak...mereka sudah kawen..mereka adalah sebaya dengan ku...adeh..btw, Semoga korg bahagia selamanye..andai sampai jodoh aku..doakan aku pun bahagia mcm korg...thnx babe!!

 My Best Friend's Wedding...
My Cousin's Wedding..



My New Friend's that i know...
 :: Azha, Ah ching, Ah Lam, Ah wei & Diya  ::
:: GSC Group ::



Family Vacation...hahaha...dpt peg jakarta..seyes seronok...so, thn depan peg bandung lak..Can't wait..


Engagement...Cousin aku yg close dgn aku tunang...mmm..anyway, congrats sgt..mgkin jodoh dia smpi dl dr aku..apa2 aku doakan yg terbaik utk dia...Syg dia..!!

Friend...friend...and...friend....syg sgt kt mereka2 ni...kenal dorg cukup bererti dlm hidup aku...walaupun kita jauh ttp korg ttp di hati aku...SYG korg!!
 :: Mikail ::
 :: Syue ::
 :: Nana ::

:: Building Technology's student..year 2007/2008 ::

Orang Baru....Muhammad Rizq Rayyan...Baby baru dlm Family aku...lahir 03 May 2010...org yg lahir bulan may ni bijak2..kekeke...
Comey kn??



HAri RAya...The important person dlm hidup aku...family aku...mereka adalah yg terbaik pada aku...mana2 aku peg mereka ttp dihati...kdg2 aku lebih pikirkn mereka berbanding diri aku..aku nk jadi mcm adik beradik aku...mereka semua pandai2..klu mereka blh nape aku xblh kn??mama n papa...yup..both of you adalah org yg paling adik syg dlm hidup adik ni...adik akn jaga mama papa sampai bila2..maafkan adik..salah silap adik yg adik buat...semua dosa utk tahun 2010...huhu...tb2 nk touching..LoVe You All so damn mUCH!!


so, itu lah antara benda yg aku hadapi utk thn 2010 ni...sume nye kenangan yang berharga...mmm...akan rindu sume tu...


bye-bye 2010..welcome 2011...!!

0 comments:

Post a Comment