I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Monday, December 20, 2010

Byk Aktiviti BYk Citer...

hai2..!eh korg sume sihat??kekeke..hope sihat2 sume..hehhee...agk lama la ak xupdate blog kn..keke..bkn apa busy skit..oleh itu byk la citer yg ak nk citer...btw, ari ni ak xbpe sihat sihat..selesema sudah menyerang..kekeke..adeh..ak suka selesema ni..nk tdo pn pyh...pastu suara pun sengau..adeh..abis lari suara ak yg best tu..kekeke..

okies..ak nk bgth ni..ari jumaat ari tu..papa dgn murah ati nye ( papa yg sememangnye murah hati..) membelikan ak HP baru..hehehe..xde la canggih sgt pun...bkn Iphone..bkn blackberry..tp, hanya lah Nokia X5-01 sje..tp..itu pn ak dh bersyukur..lawar kot hp ni..pelik..ak suka benda pelik..hehehe...btw, THNX U papa...walaupun papa tdk membaca nye..syg papa sgt2..:)

then..ari sbtu lak adalah ari Women Days OUT...hehehe..kami ank beranak termasuk lah amalina peg ke JLN TAR..kekeke..apa lg..membeli stock shawl2 yg baru..apa lg..korg rajin2 la jenguk Qaisya Balqis Collection hahaha..beli la shawl di butik kami..hehehe...murah je pun..hehhe...itu kitorg..mama lak mcm2 beli..kain, kasut, tdg..kekeke..papa xde blh la beli byk2...abis kiri kanan tgn kitorg nih..kekeke..

So, ari ni lak..Alhamdullillah..syukur pada Allah...
Lulus semua subjek..cuma aku tkt result penuh je..
hope result masih range yg sama..xjatuh..
amin...doa2 kn aku ye..
thnx korg!


ni la hp yg papa belikan utk aku...comey kn?style kn??hehehe..



keke..ni la shawl br yg QaisyaBalqisCollection..

ok la..aku xsihat sgt ni..ni je blh citer..
bai!

0 comments:

Post a Comment