I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Thursday, December 30, 2010

::dah tahu kenapa...::



sejak blk USm ni..ak duk sakit kepala..dlm hati ak ni pikir npe la ak sakit kepala kn??homesick??xkot..terlampau penat sbb kt umah rest je..mgkn x kot..kurg tdo sbb kt umh blh tdo dgn ckp..keke...masuk ari ni dah 3ari aku sakit kepala..skg dh ok..itu pn sbb aku mkn ubt..smlm pn aku dh mkn ubt..smpi ubt abis..huhu..ni aku mintk tlg afifah belikan ubt utk aku..sbb aku dh xthn sgt...



after mkn ubt..aku paksa diri aku tdo..mm..jgn tgk lappy segala bagai..tdo la aku utk 1jam lebih kurg..bgn2 ak dah ok...lapar..aku buat megi..ari ni br blh buat megi sbb air dh ada..2ari xde air..so, sempat mandi pagi je..then, lepas aku solat asar..aku nk g mandi..mm..tgk2 aku rupanye xleh solat..adeh...



so, itu la jawapan nye nape aku sakit kepala..kekeke..rugi ubt aku..hahaha..
aku igt pesan mama..klu sakit kepala byk kn minum air suam...sbb tu la aku selalu sakit kepala sebelum period..

so, lepas ni kena byk kan minum air suam..byk faedah nye minum air suam ni...kekeke...blh kurus...sihat...so, xde la sakit2 kn...



jd, ni sebagai pedoman atau petua jugak utk korg...seksa sakit kepala ni..xleh buat keje..sume xleh..huhu...nk cuci amta pn xleh..kekeke...



ni la ubt yg selalu aku mkn klu aku sakit kepala..thnx to Afifah sbb belikan td...


aku dh tahu jawannye...
hehehe...
:)



0 comments:

Post a Comment