I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Wednesday, December 29, 2010

:: Pesta Penang ::


hahaha..jam kt lappy dh kul 12:59 mlm..ak ni xreti tdo ke? ni penangan tdo petang td..ak sakit kepala..puas paksa diri suh tdo jgk sbb ak dh rs mcm ak nk kena darah rendah..huhu..ssh ada penyakit mcm ni..

haha..sbnrnye ak br je blk dr Pesta Penang..korg penah dgr Pesta Penang??aku rs ni kali ke-2 ak peg pesta penang ni..so, kali ni peg utk kali kedua n terakhir kot..hehehe..nk buat ayt sedih kn..so, ak ada snap skit benda yg ada kena mengena dgn pesta penang ni..



hahaha..ni la sebahagian yg ada kt sana..HUNTED CASTLE...tp, ak nk msk pun...tkt weh..ak xtdo nnt..
bk benda yg aa..cm ni je sempat snap pic kt sana...




ni hanger tdg yg aku beli td...Rm15..adeh..terasa mhl sbnrnye..tp,disbbkn tdg melambak sgt..ak beli jgk..naik semak ak tgk...




ni lak mknn ringan yg aku beli...mister potato..sume ni RM16..mahal ke murah nih??huhu..



yg sbnrnye byk lg aku beli...tp, xleh nk snap pic..huhu..maka..duit pun berkurangan..oleh itu, sila lah berjimat ye cik eyra hamzah..kekeke...bila ptptn nk masuk ni??adeh..!

4 comments:

Weieyka Eyka

esok pt masuk..kekeke..
k.eyra!!yg cm mainan comey2 dlm box mr potato tu apa?org nakkkk~!!

Eyra Hamzah

hahaha..mana ada msk pn eyka..kekeke...
owh..yg comey2 tu?pemadam la eyka..keke..nk ke?
k.eyra blh bg...

Weieyka Eyka

nakkkkkk!!comey..free gift lam mr potato tu ke??

Eyra Hamzah

haah..free gift dlm potato ni...nnt kelas k.eyra bg eh..kekeke..

Post a Comment