I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Tuesday, December 28, 2010

my 2nd day..




hari kedua di USM..pergh..agk la..ari ni xde air..katanye ada buat pembaikan pemcucian tangki ait d Penang..kiranye USM ni kawasan yg terlibat sama..adeh..itu yg buat kelas pn xde kn..kekeke..pg ni ak dh ponteng kelas..hahaha..msk2 sem dh ponteng kelas..bgs eyra! itu yg kita mahukn sbnrnye..!

tak de la...aku pn pun bersama..salah satu nye..takde air..heehe..yela..xwangi lak kn..so, xyh peg la..2nd, aku nk amik kunci bilik kt ofis..aku xde kunci..nasib baik roomate aku ada tau..tp..dia pn busy dgn bf dia..so, ak kena ada kunci..yg 3rd..aku nk kemas brg dlm stor..brg aku melambak kot..tib2 aku terpikir mcm mana nk blk nnt...adeh..byk kot..hahaha..papa la yg kena mcm ni...sorry tau pa..hehehe..

lepas tu tghari td ak peg mkn kt tesco..hahaha..tesco jela..nk mkn mana lg..mamak dh naik harga skg..mahal..baik mkn kt tesco kn..kekeke..pastu, ak g school..settle benda jp..then g pej pos..pos brg kt cousin aku..mmm...agk la penat..tp,nasib la pos ofis dlm USM je..kekeke..

now, aku dh sakit kepala..lepas mghrib nnt aku nk g pesta penang...hahaha..mari la korg skali..ni last kot blh peg..pasni insyaAllah xde tgk pesta penang ni...hehehe

jumpa korg kt sana...!!
chau!

4 comments:

alina neko

ah, student hbp!!!!! wah!!! tetibe rindu nk masuk studio~ hehehe~

smbung master ke?

Eyra Hamzah

Yup..hbp...last sem skg..rindu studio jugak..i xde studio da..kekeke...senior eh?

alina neko

tak ah~ sy masuk tahun 2005, grad 2008~ hmm, spae ye b.tech batch sy.... em, kenal hasrina? rozyana ke? hehe

amek master ape?

Eyra Hamzah

owh...bkn master la..degree la..dl diploma..so, lmbt la amik degree..

Post a Comment