I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Tuesday, February 15, 2011

14 February

rindu kat korang sume..rindu nak luahkan perasaan..rindu nak menaip..rindu segalanya...rindu dgn mizseyrahamzah ni..tempat meluahkan perasaan..walaupun baru je buat entry tp, eyra dh rindu..well, eyra akn ckp, luahkan apa yg eyra nak ckp..mgkn itu lebih menenangkan eyra..eyra dh letih menangis..tp, itu la eyra..rsnye korg yg gadis2 mesti slalu sedih jugakkan..so, eyra xrs malu..sbb itu cara eyra meluahkan perasaan marah, geram segala bagai..melainkan mendengar lagu, menyanyi, menangis cara lain utk eyra tenang..

eyra sbnrnye br je smlm (14hb feb) balik dr KL ke penang...settle hal mizs rara...so, dh settle tggu je sales tu call...penat skit..blk Penang je terus baring..kepala sakit mcm nk pecah..bulan ni dh 2kali eyra pening n muntah2..xth la nape..maybe penat kot asik ulang alik KL penang...tp, nak buat mcm mana..eyra nk cari duit..huhu..

citer pasal 14 February...huhu..tarikh yg takkan eyra lupa..org lain happy2 je sbb tarilh tu..eyra bukan minta nk celebrated or what cuma kalau blh takde apa yg berlaku..sampai je kt Penang..dah gaduh..sampai ke malam..eyra dgn sakit kepala dr KL tahan je..sampai bilik terus baring..kalau blh nak tdo..tp, pikir ada kelas Gamelan ptg tu..so, kuatkan diri utk bangun jugak..peg kelas..tak mo malas2 dah..Mikail dh tdo sbb penat buat projek Architecture..seharian dia tak tdo utk siapkan projek dia..eyra tahu eyra salah marah2 mikail..tp, tak sangka sbb marah lambat datang amik tu boleh gaduh teruk..sedih sangat..terus tak de mood..huhu...nak buat keje sume rasa malas je..nak je balik KL balik..but, eyra still blh kawal perasaan..cm smlm mikail xkawal langsung..sedih dgr ayat2 dia..dah macam tak syg je sume ni...tp, eyra cuma pikir..kalau tgh marah mmg la ckp je apa yg kita nk ckp kan..tak pikir pun perasaan org lain...huhu..

tapi alhamdullilah..smlm dh ok..mikail dh tak marah2..eyra harap lepas ni kitorg tak gaduh2 lagi da..penat sgt gaduh macam ni..dh nmpk kitorg dua xleh nk kawal diri dh..takut lain yg jd..sbb eyra tak sanggup..sanggup takde dia..dah bnyak benda kitorg hadapi sama2..susah senang sume..kenangan dh byk..dr mula kenal sampai skg..ia cukup berharga utk eyra..

huhu..byk lak cerita kn...it's just something that i want to say..sedih, takut n macam2 lagi..Ya Allah..kuatkan lah hubungan ni..aku mohon pada mu...

kali ni eyra berani utk meluahkan kt sini..dgn menyatakan nama dia mikail...eyra buat mcm ni sbb eyra syg mikail..dia yg ada dlm fikiran eyra..doa2kan hubungan kami blogger..amin...

p/s : pada mikail, sorry sbb luahkan kt sini..act, tak tahu nak ckp kt mana..btw, syg syg bby..:*


bye2..!!

0 comments:

Post a Comment