I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Wednesday, February 23, 2011

~~The Day...

assalamualaikum dan selamat pagi semua...


haha..semangat eyra hari ni..sebabnya eyra nak balik KL..sampai malam tadi tido pun kejap terjaga..tengok jam..eh tak sampai lagi jam kul 630pagi..lambat betul..punya la excited kan..bukan apa..eyra nak balik dari hari khamis lepas lagi..tapi hanya kerana titas..eyra tak balik..huhu..sedih gile..semalam patutnya ada presentation untuk titas tu..eyra dengan lawa-lawa berbaju kurung pink..kekeke..dah plan dengan zati nak pakai baju kurung..so, kitorang ni dah semangat la..bukan apa..baju kurung bawak je kat sini..tapi satu semester nak pakai sekali pun payah kan..jadi, macam teruja la bila pakai baju kurung tu...


then, samapai kelas je tengok kelas kosong..sebesar - besar SK4 tu..tak de orang langsung...so, rupanya kelas takde..lecturer eyra ada kat KL..waaa...sedih gile..eyra tak balik sebab subjek ni je..patut la rasa macam nak balik je sabtu tu...hati ni kuat tapi, tak nak pikir banyak kan..jadi, eyra buat-buat bodoh je la kan...


sampai la hari ni..eyra akan balik ke KL bawak kete babyblue ni...sian babyblue..dah sakit-sakit..dia pun ada perasaan..yela kan..dah nak tukar owner..so, dia sedih la kan..takpe...takpe..eyra sayang jugak babyblue..sebab babyblue banyak berjasa dengan eyra since eyra diploma lagi..ulang alik ke Jitra-KL..sian dia..


babyblue, jangan sedih-sedih k..eyra balik KL eyra still guna babyblue gak..babyblue duduk dengan papa lagi senang...tak de la rosak selalu kan..papa boleh jaga babyblue dengan baik...okey?


korang doakan eyra selamat sampai KL ye..ni jangka nak bertolak kul 9 jap g..tapi eyra masih lagi di depan lappy..menyiapkan keje ofis..huhu..InsyaAllah jumaat ni eyra masuk ofis..kena cari duit untuk cik rara lak..haish..!belajar untuk hidup susah, semoga apa yang eyra buat ni akan wujud kesenangan suatu hari nanti...amin...


bye2!

0 comments:

Post a Comment