I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Wednesday, February 9, 2011

Cinta Satu Cinta Selamanya

Tak tahu nape lately ni eyra suka sgt dgr lagu nih..pdhl, mula2 eyra just download je..taip monologue then just klik utk tranfers..mm..bila dh dgr byk kali..eyra rs ada mksd tersendiri..try la korg cr lagu ni..mgkn korg dpt feel lagu..huwawa..Chinta..Cinta..Chenta..different word same meaning..

Sbnrnye eyra tak de mood skg..but still nk buat entry..huhu..need something to make me feel better..tlg la..but please eyra..clearkn tak kamuu..jgn pikir apa2..sepatutnya eyra kena happy sbb eyra akn dpt Mizs Rara (nama yg cute kakak bagi)..Mr Baby Blue akn stay kt KL..tapi..adakah kerana itu?huh..mgkn half from that kot..takpe2..hope feeling ni akn hilang sekejap lg..jauh2kan lah apa yg aeyra fikir ni..

sini ada lirik lagu Chinta by monologue..try korg hayati..pd eyra it's so meaningful..huhu..:(

Kau hadir bila tiba waktunya
Tidak diundang tak jua dipinta
Walau ku lari namun kau tetap datang jua
Keranamu cinta
Tak mampu menahannya
Aku terus mencuba
Untuk lari dari cinta
Kerana perit terasa
Sengsara tanpa kata
Kerana dusta

Cinta kau luluhkan hati ini
Membuat segalanya indah
Walau sesekali menjengah tiba
Oh cinta terasa bahagia
Hanya menunggu saat dan tika
Aku akan terus melangkah
Walau tanpamu oh cinta
Aku yakin akan adanya
Setiap ceritera yang tiada akhirnya
Cinta kau luluhkan hati ini
Membuat segalanya indah
Walau sesekali menjengah tiba
Oh cinta terasa bahagia
Hanya menunggu saat dan tika
Kerana cinta
Terasa bahagia
Cinta
Abadi cinta
Cinta padanya
Cinta satu cinta selamanya

0 comments:

Post a Comment