I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Thursday, February 10, 2011

~Off to KL~

Sementara tunggu jam kul 11mlm..nak siap blk KL naik bas..eyra buat entry dl..sblm tu doakan eyra selamat sampai ke KL..korg igt tak entry sblm ni..eyra citer psl lagu tu..tb2 lagu tu mcm blh menjadi isu..tp, eyra anggp benda tu tak de apa pun la..buat2 tak tahu je la kan..

Lupakan citer tu..hahaha..ni nk bgth..mcm td eyra ckp..eyra nk blk KL..ada benda nk diselesaikan..diam2 eh..mama n papa belikan kete kt eyra..mcm yg eyra penah citer...kete myvi pink tu..alhamdullillah..hati mereka lembut..tp, ada syarat utk dpt kete ni..eyra kena byr sndr..huhu..terasa tercabar..tp, eyra akn cuba..so, mulai skg..kena work harder la..supaya mama n papa blh pandang tggi skit kt eyra kan..

ok..esk pg eyra kena peg perodua utk sign agreement..mama jadi penjamin..thnx ma..so, esk eyra kena sign then baru la dorg blh proceed no plat lak kt jpj..hahaha..eyra minta k.Hanna (sales perodua) tu psg terus tinted kete n spoiler kete tu..seang skit..pasni takyah sibuk nk buat kn...

so, dgn ada komitment ni..eyra kena la keje kuat skit..walaupun keje+bisnes..stdy xleh lupa gk..last sem..so, eyra kena buat btl2..bkn senang nk msk U..bkn senang dpt peluang..jd kena hargai nye dgn sebaik2 nye..

hati ni gembira sgt..itu sbb eyra citer sini..nk luahkan perasaan tu..so, nnt eyra update lg dgn korg eh?tak sabar ni..

ok lah..nk siap2..doakan eyra selamat smpi ye...will see next entry...

bye2..!!
muaaahhh!!

0 comments:

Post a Comment