I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Friday, February 25, 2011

~Terima Kasih Papa, Terima Kasih Mama

Assalamualaikum & Selamat Pagi semua..


haha..awal kan eyra bangun..ni pungara-gara menyiapkan keje..kul 4.30 td dh kunci jam..nasib malam tadi eyra tido cepat..penat sikit..hehehe..sekarang ni keje eyra dah siap..jap lagi pegi ofis takde la rasa macam ada yang tak kena kan..kekeke..


Untuk entry yang sebelum ni, eyra balik ke KL..sekarang ni pun eyra kat KL lagi...nak citer gak..eyra dah dapat cik rara eyra..waaa...best gile..tak tahu rasa macam mana..walaupun bukan duit permulaannya dari eyra sendiri kan..tapi, eyra bersyukur dan menghargai apa yang parents eyra buat..ni dah kali ke-3 eyra tukar kereta..sebelum ni kelisa biru dan kancil biru jugak..tapi, kali ni cik rara eyra kaler pink..kekeke..tak tahu nape rasa nak kaler pink..but, pada eyra dia lain dari yang lain...hehehe..


Sampai je kat umah, cik rara dah ada depan umah...excited la kan..mikhail dah tak leh cakap apa da..yang best nye, cik rara ni dah data 17Feb lagi..tapi masa eyra sampai kat umah tu..plastik, roadtax sume tak buat lagi..hahaha..memang nak eyra buat semua sendiri ni..lepas tu, apa lagi...operasi mencaput plastik dan menampal roadtax telah pun di buat..En Mikhail ni gelak je..dia tengok je telatah eyra..hehehe...terima kaih ye En Mikhail..sebab teman eyra..Sayang Kamu..:p


Setelah siap semua tu, apa lagi kan..sesi berdating dengan cik rara la..hehehe...papa pun tak leh nak kata apa..sebabnya anak dia excited sangat..papa pun biar je la kan..nak bagi biasa bawak kete besar sikit dari kelisa..hehehe..


Cik Rara 

Terima kasih pada mama dan papa...sayang anda berdua sangat-sangat..:p

0 comments:

Post a Comment