I made this widget at MyFlashFetish.com.

My Photo
Eyra Hamzah
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
:: Aku adalah gadis : :: Dilahirkan pada 29 Mei tahun 1985 :: :: Bongsu daripada 4 adik beradik :: ::Bachelor in Science Housing, Building and Planning..Major in Building Technology at USM,Penang :: :: Aku SYG diri aku..Aku syg Keluarga Aku..Aku SYG syg aku..Aku SYG kwn2 aku..::
View my complete profile

Monday, February 21, 2011

~I salute You...

petang-petang macam ni..sebenarnye eyra nak tido..tapi tak tahu la nape tak leh tdo..panas semacam lak tu...so, bangun duk depan lappy nih..haish..atas meja penuh dengan keje..nak buat dari pagi tadi..tapi tak terbuat-buat pun...haish..apa nak jadi kan..kat sini eyra nak tunjuk keje2 si mikhail ni...sian dia..kena siap model..3ari 3mlm buat..eyra pun tlg dia sikit-sikit...


 ni projek mikhail utk restaurant..site dia kt pulau jerejek tu..so, ini la design dia..

 ni la model yg mikhail kena buat..mmm..lighter tu abaikan eh..


 dari pandangan atas..


 muka takley blah..serius je..


 tiup lagi..kekeke...


 meja kafe aman yg banyak berjasa..


 ada yang tak kena je dia betul kan..bagus arkitek macam ni...:p


 ni dari pandangan tepi..


 full view..:P


 dh siap 90%


dah siap 90%


pada eyra, he has done a GOOd job..design yg cantik...and eyra sendiri tak pernah terpikir yang dia akan buat model macam ni...Alhamdullillah..keje mikhail siap pagi tadi kul 7.30pg..then, dia balik terus tido..penat..malam tak tido..

Good Luck En Mikhail..eyra tahu dia boleh buat yang terbaik...
kalau kita usaha InsyaAllah akan dapat balasan yang baik kan...
doa-doakan yang terbaik ye...

amin...

ilyusm

bye2x!!

0 comments:

Post a Comment